KDE4 4.4.0-1 z Th-test - build testowy czy jednak da się używać?

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Sob, 6 Lut 2010, 12:48:48 CET

Dnia piątek, 5 lutego 2010, Łukasz Maśko napisał:
> Na próbę zainstalowałem robiąc update. Niestety, mało co działa - pulpit
> nie pokazuje mi ikon (nie używam pulpitu plazmy), nie startuje kmail
> (nie mógł odpalić demona dbus), nie działają skróty klawiszowe. Czy to
> takma, póki co, czy też trzeba wykonać jakieś czary-mary, żeby poprawnie
> działało?
>
> Na razie wróciłem do 4.3.5.

OK. Dzisiejsza wersja 4.4.0-2 się instaluje i działa. Co prawda Nepomuk od
razu krzyczy, że chce jeszcze virtuoso bo inaczej nie będzie działać jak
należy, ale jest lepiej niż wczoraj.

Jedno ale - czy da się zmienić kolorystykę apletów pokazujących np.
obciążenie procesora czy sieci, jeśli są one umieszczone na panelu? Bo
wcześniej mogłem sobie ustawić kolor i tło, a teraz mam tylko chamskie białe
wykresy na obrzydliwym szarym tle, do tego mam wyświetlone etykiety
tekstowe, które do niczego mi nie są potrzebne. I nie ma opcji, żeby to
przestawić. FUJ!