[Th-test] Czy kombinacja soprano-2.4.0* + virtuoso-6.1.0 + KDE 4.4.0 jest używalna?

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pią, 12 Lut 2010, 10:20:25 CET

Czy komuś działa KDE 4.4.0 po zainstalowaniu soprano 2.4.0 i virtuoso 6.1.0?
U mnie przy takiej kombinacji Nepomuk po chwili od startu KDE wypisuje taki
komunikat:

Nepomuk Indexing Agents Have Been Disabled
The Nepomuk service is not available or fully operational and attempts to
rectify this have failed. Therefore indexing of all data stored in the
Akonadi PIM service has been disabled, which will severely limit the
capabilities of any application using this data.

The following problems were detected:
Nepomuk is not running.
Additional help can be found here: userbase.kde.org/Akonadi

KDE działa dalej, chyba osobiście nie korzystam z funkcjonalności nepomuka,
ale ponieważ tak na prawdę nie wiem, czy jakaś aplikacja tego nie
potrzebuje, to wolałem wrócić do poprzednich wersji, tutaj przynajmniej jest
bez okienek z błędami.