[Th-test] Czy kombinacja soprano-2.4.0* + virtuoso-6.1.0 + KDE 4.4.0 jest używalna?

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Pią, 12 Lut 2010, 10:25:52 CET

Dnia 12-02-2010 o 10:20:25 Łukasz Maśko <ed w yen.ipipan.waw.pl> napisał(a):

> Czy komuś działa KDE 4.4.0 po zainstalowaniu soprano 2.4.0 i virtuoso
> 6.1.0?
> U mnie przy takiej kombinacji Nepomuk po chwili od startu KDE wypisuje
> taki
> komunikat:
>
> Nepomuk Indexing Agents Have Been Disabled
> The Nepomuk service is not available or fully operational and attempts to
> rectify this have failed. Therefore indexing of all data stored in the
> Akonadi PIM service has been disabled, which will severely limit the
> capabilities of any application using this data.

> [...]

ja mialem z tym problem, downgrade do soprano-2.3.x pomogl, bo na 2.4.0
kmail sie zwieszal, albo wylatywal w kosmos.

ponadto, to okienko nt. nepomuka uporczywie wyskakiwalo przy akonadi-1.3
i zadne tam kasowania w .kde/share/apps, czy .local/share/... nie pomagaly.
akonadi uparcie startowalo razem z kde (progress bar na poczatku)
i potem wyskakiwal ten syfek o nepomuku. narazie downgrade do 1.2 pomogl.