Re: Pomysł na opiekunów paczek

Bartosz Taudul wolf.pld w gmail.com
Czw, 18 Lut 2010, 23:58:33 CET

2010/2/18 Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>:
> ostatnio myśląc trochę nt tego kto czym się zajmuje w PLD, wpadłem na
> pomysł dodatkowego meta-nagłówka w specach.
Gratulujemy. Liczymy na więcej pomysłów.

> Miałoby to poza czysto informacyjnym znaczeniem jeszcze dodatkowe
> znaczenie np. kogo męczyć o updaty, pytać o rady itd.
No jeszcze czego.

> P.S.
> wiem, że można dojść do tego kto jest odpowiedzialny za coś grepując
> commitloga, ale uważam to za mało oficjalne.
Tylko commitlog pokaże ci kto tak naprawdę przy specu pracuje (albo
pracował, data też jest ważna). Idę o zakład, że jak się zaczniemy w
to bawić, to po roku połowa tych wpisów będzie miała tyle wspólnego z
rzeczywistością co bajania o globalnym ociepleniu.

wolf