Pomysł na opiekunów paczek

Andrzej Mateja amateja w pimpek.one.pl
Pią, 19 Lut 2010, 06:41:51 CET

W dniu 2010-02-18 23:58, Bartosz Taudul pisze:
> Tylko commitlog pokaże ci kto tak naprawdę przy specu pracuje (albo
> pracował, data też jest ważna). Idę o zakład, że jak się zaczniemy w
> to bawić, to po roku połowa tych wpisów będzie miała tyle wspólnego z
> rzeczywistością co bajania o globalnym ociepleniu.
>
> wolf

Pomysł nie przeszkadza mnie osobiście. Jeśli ktoś takiej funkcjonalności
potrzebuje, to czemu nie. Można wolfa ugłaskać jeśli ten tag nie byłby
obowiązkowy. Jak już Paweł wspomniał doskonale pasuje tu Packager. W
takiej sytuacji nikt by już nie napsuł shadzikowi pakietów kdeowych :).

Pozdrawiam
--
Andrzej Mateja
amateja w pimpek.one.pl