Pomysł na opiekunów paczek

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Pią, 19 Lut 2010, 08:39:31 CET

On Fri, 19 Feb 2010, Andrzej Mateja wrote:
> Pomysł nie przeszkadza mnie osobiście. Jeśli ktoś takiej funkcjonalności
> potrzebuje, to czemu nie. Można wolfa ugłaskać jeśli ten tag nie byłby
> obowiązkowy.

Jeśli tag nie byłby obowiązkowy, to to powinno działać. Byłoby to na
zasadzie: Dodaję tag, więc przyznaję się do pakietu, jestem nim żywo
zainteresowany i nie życzy sobie, żeby inni konsultowali ze mną
większe zmiany wymagające podjęcia jakiejś decyzji.

Z drugiej strony ułatwiłoby to sprawę odnośnie "bezpańskich"
pakietów (nie podoba ci się co robię z tym pakietem? Trzeba się
było wpisać do Packager:, to bym się ciebie pytał).

> Jak już Paweł wspomniał doskonale pasuje tu Packager.

Jeżeli będzie ogólna zgoda w tej kwestii, trzeba zrobić trzy rzeczy:

a) wysłąć info na devel-en (przynajmniej troje developerów ma
   usprawiedliwioną nieobecność na tej liście)
b) poprawić skrypt adapter, żeby nie usuwał tagu Packager:,
   ewentualnie, żeby przenosił go na sam początek

> W takiej sytuacji nikt by już nie napsuł shadzikowi pakietów kdeowych :).

ha ha, dobry żart :)

--
Pozdrawiam,
Paweł