Re: Pomysł na opiekunów paczek

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Pią, 19 Lut 2010, 12:17:03 CET

On Thu, 18 Feb 2010, Bartosz Świątek wrote:
> ostatnio myśląc trochę nt tego kto czym się zajmuje w PLD, wpadłem na
> pomysł dodatkowego meta-nagłówka w specach. Chodzi o to, że często są
> sytuacje kiedy ktoś psuje drugiej osobie coś w specu. Nagłówek możnaby
> dawać zaraz pod
[...]
> Miałoby to poza czysto informacyjnym znaczeniem jeszcze dodatkowe
> znaczenie np. kogo męczyć o updaty, pytać o rady itd. Dodatkowo mając
> ustalony schemat nazewnictwa, można dopisać odpowiednie powiadomienia
> via cvs czy inne zbędne bajerki np. w bocie stbr.

Sam pomysł jak każdy inny - nie jest zły. Ale obawiam się, że tak jak
pisał wolf - za pół roku to nie będzie miało nic wspólnego z
rzeczywistością.

> wiem, że można dojść do tego kto jest odpowiedzialny za coś grepując
> commitloga, ale uważam to za mało oficjalne.

Zawsze jeżeli poczuwasz się do paczki możesz użyć pola Packager. W końcu
do tego jest przeznaczone.

Ale traktowałbym to tylko jako parametr "informacyjny", a nie faktycznego
maintainera...