Pomysł na opiekunów paczek

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pią, 19 Lut 2010, 15:50:52 CET

On Thursday 18 of February 2010, Bartosz Świątek wrote:

> P.S.
> wiem, że można dojść do tego kto jest odpowiedzialny za coś grepując
> commitloga, ale uważam to za mało oficjalne.

To i tak nie byłoby "oficjalne". Pierwsza osoba która przy flejmie użyłaby
argumentu, że przecież w specu jest informacja z kim należy zmiany omawiać,
zostałaby dosyć brutalnie wyśmiana. Pomysł jest optymistyczny w założeniach,
natomiast w praktyce przypadków, gdy ktoś miałby wystarczająco ochoty, żeby
najpierw się odezwać w sprawie jakiejś zmiany, później czekać na odpowiedź,
pogadać trochę i dopiero ją robić... Cóż, słabo to widzę. Jeśli takie osoby
istnieją, to robią to zapewne już teraz przy pomocy commitlogów. Cała reszta
natomiast nie zacznie tylko dlatego, że takie pole będzie. Więc niespecjalnie
wiem czemu miałoby służyć.

-1

--mmazur