Re: Pomysł na opiekunów paczek

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pią, 19 Lut 2010, 12:58:52 CET

W dniu 19 lutego 2010 12:10 użytkownik Marcin Krol <hawk w limanowa.net> napisał:

> Pomysł z opiekunami paczek był już daaaawno temu i umarł. Były nawet
> listy kto i czym mógłby się zajmować (przynajmniej ja pamiętam, że
> takową przesyłałem). Ogólnie mogło by się to sprawdzić i jestem za, ale
> obawiam się, żeby nie kończyło się to "nic nie robię w tym specu bo to
> spec shadzika, niech poprawia".

Hmm, nie o to chodziło.

1. Tag ma być nieobowiązkowy.
2. Nie zabrania on nikomu niczego zmieniać. Fajnie jednak zapytać
Packagera czy z daną zmianą się zgadza i czy ona nie psuje mu jego
konceptu na tą paczkę w PLD, albo czy dodatkowe pliki które spaczkował
w nowej wersji są w ogóle w dobrym miejscu.