Pomysł na opiekunów paczek

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 19 Lut 2010, 13:30:35 CET

On Fri, Feb 19, 2010 at 12:58:52 +0100, Bartosz Świątek wrote:

> 2. Nie zabrania on nikomu niczego zmieniać. Fajnie jednak zapytać
> Packagera czy z daną zmianą się zgadza i czy ona nie psuje mu jego

Jeśli to ma być w takiej formie - to każdy packager musi podawać
telefon. Zadzwonić zapytać mogę od razu, pisać maila i czekać na
odpowiedź nie zamierzam w żadnym wypadku (podobnie jak korzystać z IRC-a
czy innych IM-ów).

> konceptu na tą paczkę w PLD, albo czy dodatkowe pliki które spaczkował
> w nowej wersji są w ogóle w dobrym miejscu.

Przecież jeśli taki maintainer się z decyzją nie zgadza, to poprawi (na
pewno obserwuje pakiet, skoro chce się zapisać) i odeśle uwagi autorowi.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>