Re: Pomysł na opiekunów paczek

Bartosz Taudul wolf.pld w gmail.com
Pią, 19 Lut 2010, 15:29:40 CET

2010/2/19 Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>:
> 2. Dodatkowo w tej liście mielibyśmy informacje o ewentualnych
> wyjazdach developera.
Zobacz sobie jak to wygląda w praktyce:
http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/cdg/sklad.txt?r1=1.194&r2=1.195
Potem jeszcze zobacz w changeloga, kto tam w ogóle coś wpisuje.

> paczce. Po okresie np. 2 miesięcy nieaktywności tag Packager jest
> usuwany ze speca w przypadku kiedy developer nieaktywny sam zajmował
> się paczką, lub usuwany jest tylko developer w przypadku gdy jest ich
> więcej w tagu Packager.
A po 2 miesiącach i jednym dniu ukazuje się nowa wersja pakietu i ktoś
mi zrobi w specu burdel, bo mnie, maintainera, dzień wcześniej wywalił
automat?

wolf