Pomysł na opiekunów paczek

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Pią, 19 Lut 2010, 15:57:16 CET

On Fri, 19 Feb 2010, Bartosz Taudul wrote:

> A proszę bardzo: http://pl.wikipedia.org/wiki/KISS_%28regu%C5%82a%29

No to żeś pojechał.

> A co to niby, mój pomysł, żebym go doszlifowywał? Duplikujesz
> funkcjonalność %changeloga, w miejsce uznaniowej analizy tegoż
> proponujesz zestaw reguł, które nie działają już na pierwszy rzut oka.
> Czego ty oczekujesz?

%changelog nie daje tej funkcjonalności

%changelog nie daje możliwości zadeklarowania, że zależy mi na tym
specu i podejmuję się nim opiekować.

Poza tym na podstawie %changeloga ciężko czasem ocenić kto jest
najbardziej odpowiedzialny za pakiet.

No i nie mów, że automat Cię wywali z funkcji maintainera jakiegoś
pakietu i ktoś Ci go zaraz popsuje, bo:
  1) w przypadku, kiedy tagu maintainer nie będzie w ogóle nie
     będzie lepiej
  2) żeby ktoś popsuł pakiet nad którym pracujesz, musisz najpierw
     zacząć pracować nad jakimś

--
Pozdrawiam,
Paweł