Re: Pomysł na opiekunów paczek

Bartosz Taudul wolf.pld w gmail.com
Pią, 19 Lut 2010, 16:09:40 CET

2010/2/19 Paweł Zuzelski <z w xatka.net>:
> No to żeś pojechał.
A coś merytorycznie może?

> %changelog nie daje możliwości zadeklarowania, że zależy mi na tym
> specu i podejmuję się nim opiekować.
Jak czytam na slashdocie, że wyszła nowa wersja programu i chcę zrobić
update speca, ale widzę w %changelogu, że update już ktoś zrobił - to
właśnie znaczy że komuś zależy i się opiekuje.

> Poza tym na podstawie %changeloga ciężko czasem ocenić kto jest
> najbardziej odpowiedzialny za pakiet.
Takie życie. Jak ci się wydaje, że pole Packager nagle te problemy
rozwiążę, to, khem, gratuluję dobrego samopoczucia.

>  2) żeby ktoś popsuł pakiet nad którym pracujesz, musisz najpierw
>     zacząć pracować nad jakimś
Długość fiuta to dla ciebie też jest argument w dyskusji? Jakoś
wczoraj na IRC-u nie odpowiedziałeś.

Ja naprawdę nie widzę problemu, żebym sobie napisał jakiś automat
robiący masowe commity. Obiecuję ci, że wtedy we wszystkich głupich
statystykach na pierwszym miejscu będę. Tylko gdzie tu sens?

wolf