status fltk2 (było Re: dillo)

Szymon Siwek sls w poczta.wp.pl
Śro, 24 Lut 2010, 01:27:12 CET

On Mon, Feb 22, 2010 at 07:40:12PM +0100, Pawel Dlugosz wrote:

> To pośrednio wynikało z tego, że dillo 2.x opiera się na fltk2, które ma
> status ..., no właściwie nie wiadomo jaki, w każdym razie inny niż stable :)

Na stronie piszą, że experimental.
Ale właśnie się zastanawiam nad specem fltk2:
czy "Obsoletes: fltk{,-devel}" jest przemyślane, pożądane, etc?
Z jednej strony, w podobnych przypadkach, pakiety powinny móc koegzystować,
z drugiej - widzę, że fltk2 zawiera obiecująco wyglądające
"%{_includedir}/fltk/compat"

> Jeśli o mnie chodzi to możesz to kontynuować. Stare dillo i tak już
> afaik nie będzie rozwijane. Popatrz tylko na DEVEL, bo może
> niepotrzebnie rzeźbisz coś od początku.

No, to chyba jest oczywiste, że robotę z DEVEL należy wykorzystać...

--
Szymon Siwek
"Nikt nie jest zadowolny ze swojej fortuny,