status fltk2 (by³o Re: dillo)

Pawel Dlugosz pawel w dlugosz.eu
¦ro, 24 Lut 2010, 09:27:46 CET

W dniu 2010-02-24 01:27, Szymon Siwek pisze:
> Na stronie pisz±, ¿e experimental.

No.

> Ale w³a¶nie siê zastanawiam nad specem fltk2:
> czy "Obsoletes: fltk{,-devel}" jest przemy¶lane, po¿±dane, etc?

fltk2 w zamierzeniu ma byæ nastêpc± fltk, wiêc na mój rozum jest
przemy¶lane, po¿±dane, etc.

> Z jednej strony, w podobnych przypadkach, pakiety powinny móc koegzystowaæ,
> z drugiej - widzê, ¿e fltk2 zawiera obiecuj±co wygl±daj±ce
> "%{_includedir}/fltk/compat"

Ano.

> No, to chyba jest oczywiste, ¿e robotê z DEVEL nale¿y wykorzystaæ...

Dla mnie raczej tak, ale Ty jako¶ nie od razu siê zorientowa³e¶ to na
wszelki wypadek wspomnia³em.

--
Pawe³ <@duddits> D³ugosz
.::http://dlugosz.eu::.

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl