[SPEC] tokyocabinet.spec, up do 1.4.41

Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz enleth w enleth.com
Wto, 12 Sty 2010, 16:30:43 CET

On Tuesday January 12 2010 14:42:31 Bartosz Świątek wrote:

> Fajnie, i? Proponujesz ze ktos ma cos z tym zrobic, czy chciales sie
> pochwalic ze umiesz podbic wersje?

Zakładam, że przeciętny deweloper PLD jest wystarczająco inteligentny, żeby
nie potrzebował w tego typu wiadomości dopiska "TAK, PROSZĘ TO WRZUCIĆ DO CVS,
BO JEST NOWA WERSJA KTÓRA MOŻE BĘDZIE KOMUŚ POTRZEBNA A W CVS JEST STARA I
NIKT DOTYCHCZAS NIE ZAKTUALIZOWAŁ, OD RAZU WYSYŁAM PATCHA ŻEBYŚCIE NIE MUSIELI
SOBIE DUPY ZAWRACAĆ POPRAWIANIEM SPECA I TESTOWANIEM". Rozumiem, że założenie
było błędne - czy może tylko tobie taki dopisek jest potrzebny?

Przepraszam, nie mogłem się powstrzymać.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl