[SPEC] tokyocabinet.spec, up do 1.4.41

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 12 Sty 2010, 16:45:08 CET

On Tue, 12 Jan 2010, Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz wrote:
> Zakładam, że przeciętny deweloper PLD jest wystarczająco inteligentny,
> żeby nie potrzebował w tego typu wiadomości dopiska "TAK, PROSZĘ TO
> WRZUCIĆ DO CVS, BO JEST NOWA WERSJA KTÓRA MOŻE BĘDZIE KOMUŚ POTRZEBNA A
> W CVS JEST STARA I NIKT DOTYCHCZAS NIE ZAKTUALIZOWAŁ, OD RAZU WYSYŁAM
> PATCHA ŻEBYŚCIE NIE MUSIELI SOBIE DUPY ZAWRACAĆ POPRAWIANIEM SPECA I
> TESTOWANIEM". Rozumiem, że założenie było błędne - czy może tylko tobie
> taki dopisek jest potrzebny?
>
> Przepraszam, nie mogłem się powstrzymać.

Chodzi o trochę lepsze uzasadnienie niż tylko nowy numerek. Może autorzy
zmienili tylko numerek wersji, bez żadnych innych zmian, więc po co
buildery wogóle męczyć?
security? bugfixy? feature? Co to jest?

To, że dział to bardzo dobrze i chwali ci się, że posprawdzałeś, ale
pytanie o sens zmiany samej w sobie.

P.S.: shadzik - to nie było miłe... :-/