[SPEC] tokyocabinet.spec, up do 1.4.41

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 12 Sty 2010, 22:38:52 CET

On Tue, Jan 12, 2010 at 16:53:02 +0100, Pawel Golaszewski wrote:

> Niemniej - trzeba się "pochylić" nad tym co jest zmienione w danej
> aplikacji i o to w tym wszystkich chodzi.

Dobrze, że o tym wcześniej nie wiedziałem. Znaczy od dziś mam nie
wrzucać nowszych wersji, jeśli czegoś nie ma na FTP i muszę to sobie tak
czy inaczej skomplikować, bo nie używając wcześniej programu nie mam w
ogóle pojęcia po co podbijać? Dobrze, że CVS nie pyta o uzasadnienie.

Jeśli komuś chciało się coś skompilować, zrobić łatę i napisać maila, to
najwyraźniej jest po co męczyć buildery (pakietu oczekuje przynajmniej
jeden użytkownik).

Ale cieszę się, że się zadeklarowałeś do podawania listy zmian podczas
commitu. Dotychczasowe 'upgraded to X.Y.Z' są przecież takie nudne.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>