[SPEC] tokyocabinet.spec, up do 1.4.41

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 13 Sty 2010, 09:28:45 CET

On Tue, 12 Jan 2010, Tomasz Pala wrote:
> Dobrze, że o tym wcześniej nie wiedziałem. Znaczy od dziś mam nie
> wrzucać nowszych wersji, jeśli czegoś nie ma na FTP i muszę to sobie tak
> czy inaczej skomplikować, bo nie używając wcześniej programu nie mam w
> ogóle pojęcia po co podbijać? Dobrze, że CVS nie pyta o uzasadnienie.

Wiesz, w przypadku mających RW to jest zupełnie inna historia - milcząco
zakładamy, że człowiek wie co robi :) ... choć nie zawsze to jest prawdą
:)

> Ale cieszę się, że się zadeklarowałeś do podawania listy zmian podczas
> commitu. Dotychczasowe 'upgraded to X.Y.Z' są przecież takie nudne.

Ja zawsze zaglądam co się zmieniło. Commit powinien zresztą zawierać co
dana wersja zmienia (bugfixy, security, etc), ale... rzeczywistość jest
taka, że przeważnie się nie chce...