[SPEC] tokyocabinet.spec, up do 1.4.41

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 13 Sty 2010, 20:51:16 CET

On Wed, 13 Jan 2010, Remigiusz 'Enleth' Marcinkiewicz wrote:
> [...]
> zrobić to kwestia sekund, przejrzenie i nałożenie łaty powinno być
> porównywalne z wprowadzeniem własnych zmian, a commit to commit, zawsze
> tak samo...
>
> Poza tym, jeśli naprawdę bardziej pracochłonne, to nikt nie każe z łaty
> korzystać - można uznać takiego maila za prośbę o podbicie wedle
> własnego uznania a łatę olać. Po prostu uznałem, że bardziej w porządku
> wobec osoby podbijającej będzie, jeśli część pracy już za nią wykonam i
> poproszę tylko o dokończenie całej operacji, niż gdybym sobie ot tak
> napisał, że jest nowa wersja i ja chcę, żeby ktoś podbił.

W przypadku takiej zmiany jak ta nie ma znaczenia czy użyje się diff-a czy
ręcznie zmieni. Zależnie czy ma się cvs na lokalnym czy na zdalnym
komputerze to może być w różne strony korzystniejsze czasowo.

Po prostu generalnie - zmiany są w postaci diffów i koniec. Nie ma potem
tłumaczenia "a jak ja mam to wysłać?" i tak jest lepiej

> I właśnie dlatego tę łatę wysłałem. Nie zdziwiłbym się, gdyby tc było
> używane w PLD przez jeszcze jedną czy dwie osoby - mało popularne jest -
> ale skoro można temu drugiemu użytkownikowi potencjalnie ułatwić życie w
> jakiejśtam hipotetycznej przyszłości, to czemu nie?

I słusznie :)

> Nawet w tym przypadku, gdzie podbicie ograniczało się głównie do zmiany
> numeru wersji w specu i przestetowania, jakieś znaczenie to ma.

Widzisz - w twoim wypadku najważniejsze było potwierdzenie, że całość po
update chodzi. I tak ma być.