[SPEC] tokyocabinet.spec, up do 1.4.41

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 13 Sty 2010, 21:18:28 CET

On Wed, Jan 13, 2010 at 20:51:16 +0100, Pawel Golaszewski wrote:

> Widzisz - w twoim wypadku najważniejsze było potwierdzenie, że całość po
> update chodzi. I tak ma być.

Wiem, że się powtarzam, ale cóż... oczywiście każdy wysyła diffy, po
których system zaczyna gubić pliki, krowy dają zsiadłe mleko, a pies
gubi sierść. Tak specjalnie na złość PLD.

Ja wiem, że wiele osób tutaj uważa, że zawsze ma rację, ale należy
przyjąć do wiadomości, że jednak autor programu jest osobą najbardziej
kompetentną do oceny, czy nowa wersja ma być czy nie.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>