xorg-driver-video-intel

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 18 Sty 2010, 23:03:15 CET

Witam,

Znowu jest z nim problem (to już chyba tradycja...).

Zrobiłem upgrade do wersji 2.10, która jest teraz w Th i efekt jest taki,
że regularnie X mi wyskakują. Przy okazji trochę innych rzeczy było
upgradowanych, ale wystarczyło goły driver cofnąć do wersji 2.9, która
była poprzednio i teraz jest ok.

Kernel jest 2.6.31, więc już z KMS. Na 2.6.32 jest wogóle czarny ekran.
Sprzęt to intel 855.

Znane?