xorg-driver-video-intel

Robert Kurowski koorek w pld-linux.org
Pon, 18 Sty 2010, 23:16:00 CET

Dnia 2010-01-18, o godz. 23:03:15
Pawel Golaszewski <blues w pld-linux.org> napisał(a):

> Witam,
>
> Znowu jest z nim problem (to już chyba tradycja...).
>
> Zrobiłem upgrade do wersji 2.10, która jest teraz w Th i efekt jest
> taki, że regularnie X mi wyskakują. Przy okazji trochę innych rzeczy
> było upgradowanych, ale wystarczyło goły driver cofnąć do wersji 2.9,
> która była poprzednio i teraz jest ok.
>
> Kernel jest 2.6.31, więc już z KMS. Na 2.6.32 jest wogóle czarny
> ekran. Sprzęt to intel 855.
>
> Znane?

Jeśli to pomoże to:

[0] ~ ]$ rpm -qa xorg-driver-video-intel
xorg-driver-video-intel-2.10.0-1.i686
[0] ~ ]$ rpm -qa kernel
kernel-2.6.32.3-1.i686
[0] ~ ]$ sudo lspci | grep Display
00:02.1 Display controller: Intel Corporation Mobile 945GM/GMS/GME,
943/940GML Express Integrated Graphics Controller (rev 03)

i działa. Zdażyły się co prawda 2 razy zwiechy ale nic poza tym nie
widać aby było źle.

Robert