xorg-driver-video-intel

Przemysław Firszt przemo w firszt.eu
Nie, 24 Sty 2010, 17:47:34 CET

Dnia 2010-01-18, pon o godzinie 23:03 +0100, Pawel Golaszewski pisze:
> Witam,
>
> Znowu jest z nim problem (to już chyba tradycja...).
>
> Zrobiłem upgrade do wersji 2.10, która jest teraz w Th i efekt jest taki,
> że regularnie X mi wyskakują. Przy okazji trochę innych rzeczy było
> upgradowanych, ale wystarczyło goły driver cofnąć do wersji 2.9, która
> była poprzednio i teraz jest ok.
>
> Kernel jest 2.6.31, więc już z KMS. Na 2.6.32 jest wogóle czarny ekran.
> Sprzęt to intel 855.
Moje 3 grosze:
[przemo w pldmachine Desktop]$ uname -r
2.6.33-rc5-00007-g07226f8
[przemo w pldmachine Desktop]$ rpm -q xorg-xserver-server
xorg-xserver-server-1.7.3.902-1.i686
[przemo w pldmachine Desktop]$ /sbin/lspci | grep Graph
00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corporation Mobile 915GM/GMS/910GML
Express Graphics Controller (rev 03)
00:02.1 Display controller: Intel Corporation Mobile 915GM/GMS/910GML
Express Graphics Controller (rev 03)

Bez KMS wersja 2.9.1 sterownika intela działa

Z KMS 2.9.1 sterownika intela działa krótko. Potem już tylko kursorem można
ruszać, aplikacje stoją i sporo tego w logu:
(EE) intel(0): Failed to submit batch buffer, expect rendering corruption
or even a frozen display: Input/output error.

Bez KMS wersja 2.10.0 nie rusza, ale to akurat efekt oczekiwany.

Z KMS wersja 2.10.0 rusza, ale po krótkim czasie jest twardy zwis.

Próbował ktoś robić git bisect na kernelu, albo na sterowniku intela?
--
Przemo