xorg-driver-video-intel

Arkadiusz Miskiewicz arekm w maven.pl
Wto, 26 Sty 2010, 22:51:08 CET

On Tuesday 26 of January 2010, Witold Firlej wrote:

> Mnie przy starcie ładnie krzyczy, ze fb jest be i automatycznie
> przełącza się na swój.

Odpalaliśmy mplayerem zwykły film na fb KMSowym drivera nouveau (nvidia chip
8costam). Nawet to działało i to sprawnie.

Przed chwilą to samo spróbowałem na intelowym KMSie - film się odpalił ale
skończyło się rebootem bo już nic innego zrobić nie mogłem (film baardzo
wymagający, 1080p, szybkie sceny z dużą ilością latającego ptactwa). Nie wiem
więc czy jakiś zwis czy po prostu gigantyczne obciążenie.