Problem z budowaniem kernel-desktop

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Wto, 6 Lip 2010, 12:17:15 CEST

Dnia wtorek, 6 lipca 2010, Marcin Krol napisał:

> Z konfiga wylatują zawsze wszelkie nieprawidłowe lub nieznane parametry.
> Jeżeli dopisałeś co trzeba do plików kernel-desktop-*.config i w
> wynikowym pliku .config tego nie ma to właśnie tak się stało.
> Najczęstsza przyczyna to np brak nałożonego patcha dodającego dane
> opcje/funkcjonalności. W trakcie budowania przy generowaniu konfiga
> ładnie wyświetla, które opcje się kernelowi nie spodobały i zostały
> wywalone. Zerknij w log.

Żeby mi nie uciekło: w jaki log?

Owszem, wpisałem co należy w pliki *.config. W trakcie "obrabiania" speca
config jest budowany tak jak należy.

Nie znam się natomiast na automatyce budowania samego kernela i nie mam
pojęcia, dlaczego ta użyta w kernel-desktop.spec wywala te opcje, a ta z
kernel.spec je zachowuje (bo w tym drugim przypadku nie ma problemu, moduły
zostały zbudowane). I o to właśnie mi chodzi.