Problem z budowaniem kernel-desktop

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Wto, 6 Lip 2010, 12:47:43 CEST

> Żeby mi nie uciekło: w jaki log?

Log z budowania pakietu. ./builder -r Titanium kernel-desktop.spec -l
jakistam.log

> Nie znam się natomiast na automatyce budowania samego kernela i nie mam
> pojęcia, dlaczego ta użyta w kernel-desktop.spec wywala te opcje, a ta z
> kernel.spec je zachowuje (bo w tym drugim przypadku nie ma problemu, moduły
> zostały zbudowane). I o to właśnie mi chodzi.

Nie trawie automatyki z kernel.spec. Jest zbyt czasochlonna i upierdliwa
w utrzymaniu, ale to juz OT. Natomiast "automatyka" z
kernel-desktop.spec to po prostu goly plik .config i jezeli cos jest
winne usuwaniu opcji z niego to jest to kernel, a nie spec.

M.