Co by tu zmienic w PLD...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 28 Lip 2010, 15:01:47 CEST

On Wed, Jul 28, 2010 at 14:55:50 +0200, Jarosław Kruk wrote:

> To może wystarczy w takim przypadku korzystać z samego Th (bez ready i
> test) ? Ja tak robię na maszynach które maja działać i nie mam z tym
> problemów (tak na prawdę to miałem raz z PHP).

Nie wystarczy - a to się perl zmienił na 5.10 (teraz już 5.12), a to
python, a to PHP, a to trzeba nowego glibca, innym razem openssl, nowy
apache, heimdal, zlib.
Zupełnie nie rozumiem próbowania się na stable/experimental/devel przy
takich zasobach ludzkich. Takich dystrybucji jest pierdylion.
Innowacyjne byłoby trzymanie wersji rozmytej właśnie przez dostępność
wielu kompilacji (z różnymi wersjami bibliotek, takimi jakie akurat
kiedyś były w użyciu). Wtedy jak komuś coś nie działa, to sobie robi
downgrade do czegoś, co kiedyś komuś mogło działać.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>