Co by tu zmienic w PLD...

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Śro, 28 Lip 2010, 15:07:37 CEST

> Innowacyjne byłoby trzymanie wersji rozmytej właśnie przez dostępność
> wielu kompilacji (z różnymi wersjami bibliotek, takimi jakie akurat
> kiedyś były w użyciu). Wtedy jak komuś coś nie działa, to sobie robi
> downgrade do czegoś, co kiedyś komuś mogło działać.

Downgrade ileś tam wersji wstecz ma tą wadę, że możemy sobie przywrócić
problemy security. Przy obecnym stylu rozwoju prac nie da się wysłać do
zbudowania paczek dla "starszej wersji systemu". Przy proponowanym
przeze mnie się da. Może w ograniczonym stopniu bo do jednego snapshota,
ale zawsze to lepiej niż nic. Poza tym nikt nie mówi że musi być
pierdyliard snapshotów na rok. Wystarczy jeden w którym nie będzie
ruchów typu "a wrzucę sobie gcc 4.6" po czym 3 miesiące trwa zmuszanie
wszystkiego żeby się z tym gcc kompilowało i działało.

M.