Co by tu zmienic w PLD...

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Śro, 28 Lip 2010, 15:45:23 CEST

> Od dłuższego już czasu zastanawiałem się co by tu jeszcze można zmienić
> w PLD (na lepsze oczywiście). Na przeszkodzie jednak zawsze stał brak
> czasu.

Cóż... widzę z wątku, że skostniałość PLD jest ogromna i nadal wszelkie
propozycje zmian nie są mile widziane, a gdy ktoś chce coś dla PLD
zrobić to najlepiej proponować mu migrację na inną dystrybucję. Darujmy
więc sobie tematy stabilności, wyboru distro i innych tego typu
pierdółek, których ten wątek nie miał dotyczyć i wróćmy do meritum.

Ponawiam moje pytanie zadane w pierwszym mailu:

Czy ktoś z deweloperów byłby chętny do pomocy w rozwoju takiej wersji
systemu jaką opisałem? Już widzę, że połączenie Th i Titanium pod jednym
szyldem jest wykluczone więc to Titanium musiało by zmienić swoją formę.

Pomoc sprowadzałaby się do:

1. Przygotowywania i commitowania do CVS poprawek i aktualizacji (co i
tak robicie) tyle, że na odpowiedni branch i niekoniecznie do najnowszej
wersji pakietu.
2. Puszczania zleceń na odpowiednie buildery (to też robicie)
3. Podejmowania wspólnych decyzji co trafi do następnego snapshota
Titanium (obecnie decyduję sam).
4. Ew. 1-2 osoby prosiłbym o pomoc w zarządzaniu FTP.

Od nikogo nie wymagałbym aby powstałego w skutek tej współpracy tworu
używał.

Ewentualnie zainteresowane osoby proszę o odpowiedzi najlepiej
bezpośrednio do mnie z informacją ile czasu tygodniowo (w przybliżeniu)
mogą poświęcić na powyższe czynności. Nawet 1h tygodniowo to jest bardzo
dużo o ile będzie to w miarę systematyczne. Od razu uprzedzam, że od
nikogo nie będe wymagał aby ten podany przez siebie czas pracował na
rzecz Titanium. Chcę mieć po prostu jasność na jaką pomoc mogę liczyć.
Do nikogo też nie będę miał pretensji jak powie "sorry, nie mam już
czasu wspierać Titanium".

Osoby pragnące nadal pisać w stylu "w du..e mamy zmiany, idź sobie
wprowadzać swoje wizje w swoim Titanium i daj nam święty spokój proszę o
wybranie się na świeże powietrze, konieczne bez parasola i wskakując w
każdą napotkaną kałużę.

M.