Co by tu zmienic w PLD...

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Śro, 28 Lip 2010, 21:57:04 CEST

> A może prościej? Przed większymy zmianami tworzyć "punkty
> przywracania" na zasadzie "copy on delete". Od danego momentu do
> odwołania pierwsza usunięta z main wersja pakietu jest zamiast tego
> przenoszona do stworzonego w ten sposób repo.
>
> Możnaby wtedy robić repozytoria "zrywki" np. th-before-apache-3.1,
> th-before-glibc-9.0, th-before-gcc-7.2 etc. i trzymać je aż się
> skończy miejsce. Dodatkowo łatwo cofnąć sajgon spowodowany nieudaną
> wersją gcc poprzez nadpisanie kawałka pakietami z takiej zrywki i
> downgrade na builderach.

W Titanium jest to obecnie realizowane przez drzewko archive i na jedną
wersję wstecz. Automatyka FTPowa ma tą funkcjonalność choć nie do końca
w formie o jakiej piszesz. Dla mnie jednak to rozwiązanie ma pewną wadę:
będzie to część repo, nie kompletna dystrybucja. Mogę się "cofnąć"
jeżeli jest taka potrzeba, ale nie mogę tego używać niezależnie od
głównej gałęzi dystrybucji.

M.