Co by tu zmienic w PLD...

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Śro, 28 Lip 2010, 22:17:54 CEST

2010/7/28 Marcin Krol <hawk w limanowa.net>:
> W Titanium jest to obecnie realizowane przez drzewko archive i na jedną
> wersję wstecz. Automatyka FTPowa ma tą funkcjonalność choć nie do końca
> w formie o jakiej piszesz. Dla mnie jednak to rozwiązanie ma pewną wadę:
> będzie to część repo, nie kompletna dystrybucja. Mogę się "cofnąć"
> jeżeli jest taka potrzeba, ale nie mogę tego używać niezależnie od
> głównej gałęzi dystrybucji.

Jeśli zmusisz poldka, by brał w pierwszej kolejności z tego repo
(niezależnie od wersji), to możesz używać równolegle z main i masz
gwarancję, że wersje pakietów się nie zmienią (gdy do main trafia
nowy, to poprzedni automatycznie ląduje w preferowanym repo). Upgrade
musisz wymusić ręcznie, świadomie instalując nowszą wersję z main.

--
Patryk Zawadzki