Co by tu zmienic w PLD...

Marcin Krol hawk w limanowa.net
Śro, 28 Lip 2010, 22:28:54 CEST

> Jeśli zmusisz poldka, by brał w pierwszej kolejności z tego repo
> (niezależnie od wersji), to możesz używać równolegle z main i masz
> gwarancję, że wersje pakietów się nie zmienią (gdy do main trafia
> nowy, to poprzedni automatycznie ląduje w preferowanym repo). Upgrade
> musisz wymusić ręcznie, świadomie instalując nowszą wersję z main.

Owszem, ale nie będę w stanie np przebudować paczki X z biblioteką z
preferowanego repo bo na builderach będzie już ona w nowszej wersji.
Chyba, że sobie dorobię osobne buildery z odpowiednio skonfigurowanymi
repo, ale wtedy pojawia się problem gdzie paczka z takich builderów
powinna trafić. Logicznie rzecz biorąc do preferowanego repo, ale na to
nie pozwala obecna automatyka builderowo-FTPowa. Przerabiać jej raczej
nie mam zamiaru skoro mój pomysł choć kosztuje więcej miejsca na FTP to
żadnych przeróbek obecnej infrastruktury nie wymaga.

M.