Co by tu zmienic w PLD...

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Śro, 28 Lip 2010, 22:28:09 CEST

Dnia 2010-07-28, śro o godzinie 22:17 +0200, Patryk Zawadzki pisze:

> Jeśli zmusisz poldka, by brał w pierwszej kolejności z tego repo
> (niezależnie od wersji), to możesz używać równolegle z main i masz
> gwarancję, że wersje pakietów się nie zmienią (gdy do main trafia
> nowy, to poprzedni automatycznie ląduje w preferowanym repo). Upgrade
> musisz wymusić ręcznie, świadomie instalując nowszą wersję z main.

W manualu poldka jest opisane takie coś:
<code>
pri=WARTOŚĆ_NUMERYCZNA

Opcją tą można ustawić priorytet źrodła. Jeśli te same pakiety
(identyczna nazwa i EVR) są dostepne z wiecej niż jednego źrodła, wtedy
brane są pakiety ze źrodła o wyższym priorytecie.
Jeśli priorytety źrodeł nie są ustawione, źrodła dostają priorytety
zgodne z ich kolejnością w pliku konfiguracyjnym.
</code>
--
Pozdrawiam
Krystian T.