PLD a deltarpm

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Czw, 17 Cze 2010, 23:50:44 CEST

W dniu 17 czerwca 2010 22:18 użytkownik Mariusz Mazur
<mmazur w kernel.pl> napisał:

> Ale jak by to miało działać? Przecież i tak musimy na ftp-ie mieć finalny
> pakiet i tak. Więc co nam daje wrzucanie obok niego jeszcze jakiś delt, poza
> tym, że zjada to więcej dysku?

Tu chyba chodzi o to, że np. masz pakiet kde4-icons-oxygen-4.4.4-1 na
ftp, który waży sobie 80MB (taki przykład tylko), ah przypomniało Ci
się, że jednak jakaś ikonka jest zła, poprawiasz pakiet, dajesz rel 2,
idzie na burdel,  -2 ląduje na ftp, ma 81MB i na ftp teraz są 2
pakiety  = 161MB z czego 80MB to duplikat. Przychodzi sobie delta,
która waży 1MB (kij wie ile to waży) i mówi - ty, wiesz co? z grubsza
to ty masz to co trzeba, muszę Ci dodać tylko parę pierdów do twojego
pakietu - efektywnie jest na ftp 81MB.

Chyba tak to działa - nie wiem, mail jest dość tajemniczy jeśli chodzi
o samo wytłumaczenie tematyki delt i po co to komu :)

Pozdrawiam,