open-vm-tools.spec

Łukasz qra w sidzina.homelinux.net
Nie, 20 Cze 2010, 01:39:30 CEST

W dystrybucji jest dosyć stara wersja open-vm-tools (2010.02.23)
ciągnąca sporo (moim zdaniem) bezsensownych zależności od X.

W załączeniu ostatnia wersja, plus cześć zależna od X wywalona do gui.

Proszę kogoś o przyjrzenie się (jestem początkujący), sprawdzenie i
ewentualne wrzucenie do repo.

Używam paczki zbudowanej z tego speca na kilku serwerach i nie
doświadczyłem żadnych problemów na razie.

Łukasz