open-vm-tools.spec

Przemyslaw Iskra sparky w pld-linux.org
Nie, 20 Cze 2010, 01:58:40 CEST

On Sun, Jun 20, 2010 at 01:39:30AM +0200, Łukasz wrote:
> W dystrybucji jest dosyć stara wersja open-vm-tools (2010.02.23)
> ciągnąca sporo (moim zdaniem) bezsensownych zależności od X.
>
> W załączeniu ostatnia wersja, plus cześć zależna od X wywalona do gui.
>
> Proszę kogoś o przyjrzenie się (jestem początkujący), sprawdzenie i
> ewentualne wrzucenie do repo.
>
> Używam paczki zbudowanej z tego speca na kilku serwerach i nie
> doświadczyłem żadnych problemów na razie.

Prosimy o opis co się stało z tymi dwoma modułami które wyleciały.
I albo ślad po nich usuwasz, albo "#", a Ty nie jesteś konsekwentny w
tym co robisz. (Można też %if 0 jeśli myślisz że wrócą.)
Na dodatek Conflicts to niezbyt dobry pomysł.

No i co z patchem ? niepotrzebny ? dlaczego ?

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org