open-vm-tools.spec

Łukasz qra w sidzina.homelinux.net
Nie, 20 Cze 2010, 08:30:33 CEST

On 20.06.2010 01:58, Przemyslaw Iskra wrote:

> Prosimy o opis co się stało z tymi dwoma modułami które wyleciały.
> I albo ślad po nich usuwasz, albo "#", a Ty nie jesteś konsekwentny w
> tym co robisz. (Można też %if 0 jeśli myślisz że wrócą.)
> Na dodatek Conflicts to niezbyt dobry pomysł.
>
> No i co z patchem ? niepotrzebny ? dlaczego ?

Moduły vmmemctl i pvscsi wyleciały po prostu, za README:

* The pvscsi driver was removed from the open-vm-tools distribution (it
        is upstream as of Linux 2.6.33).
* vmmemctl: Linux driver removed (it's now upstream), plus
        cleanup and simplification of the FreeBSD and Solaris drivers.

i raczej nie wrócą, umknęły mi # gdy czyściłem speca.

Patch na libpng jest już nałożony w źródłach ściąganych ze strony.

Łukasz