PLD a deltarpm

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Nie, 20 Cze 2010, 18:45:06 CEST

W dniu 20 czerwca 2010 17:19 użytkownik Bartłomiej Zimoń <uzi18 w o2.pl> napisał:

> No tak, ale jestesmy zainteresowani czy nie?
>
> Mysle ze forma poczatkowa moglaby wygladac tak jak Kamil opisal,
> tj. to co aktualnie + delty.

Moim zdaniem jest to fajne, ale są pewne nieomówione rzeczy. O ile
delta jest fajna w przypadku upgradu, to co w czasie instalacji? Na
ftp będzie jakaś stara wersja pakietu + delty do niej. Szczerze mówiąc
to ja wole od razu instalować najświeższy pakiet.

Co w takim przypadku proponujesz? Trzymanie nowych i starych + delt?
No to jest to przedsięwzięcie na które już się raczej miejsce na
ftpach nie znajdzie.