PLD a deltarpm

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Nie, 20 Cze 2010, 20:35:49 CEST

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 20.06.2010 18:45, od Bartosz Świątek:
> Moim zdaniem jest to fajne, ale są pewne nieomówione rzeczy. O ile
> delta jest fajna w przypadku upgradu, to co w czasie instalacji? Na
> ftp będzie jakaś stara wersja pakietu + delty do niej. Szczerze mówiąc
> to ja wole od razu instalować najświeższy pakiet.
Źle zrozumiałeś, na ftp byłaby _najświeższa_ wersja paczki plus delty ze
starszych wersji, w dodatku tylko takie, jakich objętość w porównaniu do
objętości paczki nadaje ich obecności sens...
Tak przynajmniej ja zrozumiałem consensus tego wątku, po jego uważnym
przeczytaniu.
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski