libqalculate.spec

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Sob, 26 Cze 2010, 19:27:01 CEST

W dniu 25 czerwca 2010 21:58 użytkownik Daniel Dawid Majewski
<light-i w o2.pl> napisał:
> W odpowiedzi na wiadomość z dnia 25.06.2010 12:21, od Bartosz Świątek:

> To sobie śmiej, ja mogę Tobie screenshota podesłać "Ten obiekt nie mógł
> być utworzony. Przyczyna: Nie mozna znaleźć żądanego komponentu:
> qalculate" Takie cóś mam zamiast apletu magostin-a...
> $ rpm -q libqalculate
> libqalculate-0.9.7-2.x86_64

I co? Twierdzisz, że ABI z 0.9.6 do 0.9.7 się zmieniło? Czy niby
dlaczego mamy to przebudowywać? Bo nie rozumiem o co się rozchodzi i
jakie mi screenshoty chcesz prezentować. Minor version, to ani ABI ani
API się nie powinno było zmienić, a jeśli tak, to autor jest debilem,
bo nie zmienił SONAME. A skoro SONAME się nie zmieniło, to na kij mamy
to przebudowywać?

Czaisz o co mi chodzi?