libqalculate.spec

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Sob, 26 Cze 2010, 22:59:28 CEST

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 26.06.2010 19:27, od Bartosz Świątek:
> I co? Twierdzisz, że ABI z 0.9.6 do 0.9.7 się zmieniło? Czy niby
> dlaczego mamy to przebudowywać? Bo nie rozumiem o co się rozchodzi i
> jakie mi screenshoty chcesz prezentować. Minor version, to ani ABI ani
> API się nie powinno było zmienić, a jeśli tak, to autor jest debilem,
> bo nie zmienił SONAME. A skoro SONAME się nie zmieniło, to na kij mamy
> to przebudowywać?
>
> Czaisz o co mi chodzi?
Teoria swoje, życie swoje...
Napisałem, że ten aplet pod nową biblioteką nie trybi. Przy upgrade pluł
mi się poldek o niezgodność wersji, ale puściłem sobie z --nodeps.
Czaisz co będzie, jak już wejdzie do th-main ? ;)

--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski