Re: Virtualbox-bin - dlaczego w specu nie może być odwołania do archiwum na serwerze Oracle?

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 28 Cze 2010, 18:42:13 CEST

W dniu 28 czerwca 2010 17:35 użytkownik Łukasz Maśko
<ed w yen.ipipan.waw.pl> napisał:
> Dnia poniedziałek, 28 czerwca 2010, Paweł Zuzelski napisał:
> [...]
>
> Rozumiem. Czyli chodzi o to, że jak się wpakuje do speca Source0 i Source0-
> md5, to nasz cvs automatycznie wsiorbie archiwum do distfiles, co nie jest
> dozwolone. Dobrze rozumuję?

Mimo wszystko, wydaje mi się, że w specu jest źle. Zamiar był dobry
ale chyba wykonanie nie do końca.

Otóź, Source0 powinno być z pełnym URL, NoSource: 0 tak jak jest + #
NoSource0-md5: sumamd5 i wtedy DF tego nie siorbnie, natomiast builder
ręcznie owszem.

Mylę się?