Virtualbox-bin - dlaczego w specu nie może być odwołania do archiwum na serwerze Oracle?

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Pon, 28 Cze 2010, 19:42:36 CEST

On Mon, 28 Jun 2010, Bartosz Świątek wrote:

> Mimo wszystko, wydaje mi się, że w specu jest źle. Zamiar był dobry
> ale chyba wykonanie nie do końca.
>
> Otóź, Source0 powinno być z pełnym URL, NoSource: 0 tak jak jest + #
> NoSource0-md5: sumamd5 i wtedy DF tego nie siorbnie, natomiast builder
> ręcznie owszem.
>
> Mylę się?

Nie mylisz się.

Aczkolwiek

w niektórych specach (głównie jira.spec, confluence.spec i inne z
tej rodziny) z pełną premedytacją nie podaję URL w Source0, ponieważ
chcę mieć 100% pewność, że w wyniku błędu/pomyłki DF nie siorbnie
źródeł. Na przykład jeśli kiedyś przez pomyłkę usunie NoSource: 0.

Zamiast tego w specu wstawiam coś takiego:

%if 0
wget -c 'http://adres-pierwszego-pliku'
wget -c 'http://adres-drugiego-pliku'
(...)
%endif

wystarczy wtedy zrobić grep ^wget *spec, i myszką copy-paste.

--
Pozdrawiam,
Paweł