Re: Virtualbox-bin - dlaczego w specu nie może być odwołania do archiwum na serwerze Oracle?

Bartosz Taudul wolf.pld w gmail.com
Pon, 28 Cze 2010, 21:14:24 CEST

2010/6/28 Paweł Zuzelski <z w xatka.net>:
> w niektórych specach (głównie jira.spec, confluence.spec i inne z
> tej rodziny) z pełną premedytacją nie podaję URL w Source0, ponieważ
> chcę mieć 100% pewność, że w wyniku błędu/pomyłki DF nie siorbnie
> źródeł.
Ja w takich przypadkach piszę URL-a od tyłu. A jak chcę mieć 120%
pewności, to całego speca.

> Na przykład jeśli kiedyś przez pomyłkę usunie NoSource: 0.
I co wtedy będzie, antyterroryści wpadną do mieszkania? :> Nie no, bez
jaj, kto normalny będzie się przejmował że w jakimś śmiesznym PLD o
którym nigdzie nie słyszeli ktoś coś ściągnął.

wolf