[Th] Skanery w PLD ?

Sob, 6 Mar 2010, 19:51:41 CET

Każdre uruchomienie xsane wywala brak dostępu[1] ze zwykłego usera, natomiast
z roota działa.

Czegoś mi brakuje ?
Jest grupa scanners/usb która by mogła mieć prawa do /dev/bus/usb ?
Te prawa powinien ustawiać prawa ? udev ? hal ?
Nie wiem czy tez powinna to być grupa scanner, bo to mini-kombajn -
drukarka+skaner+fax.

[1]:
$ xsane
libusb couldn't open USB device /dev/bus/usb/001/001: Permission denied.
libusb requires write access to USB device nodes.
libusb couldn't open USB device /dev/bus/usb/002/001: Permission denied

--
Mateusz Korniak
"(...) mam brata - poważny, domator, liczykrupa, hipokryta, pobożniś,