compiz i wersje pluginów

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 8 Mar 2010, 16:51:49 CET

Natknąłem się na brzydką rzecz przy compizie. Na ftp były inne wersje
niektórych jego komponentów i w związku z tym wykładał się krzycząc i
niepasujące wersje ABI.

Najprościej można wszystkim komponentom dać wymaganie wymagania tej samej
wersji pakietu, ale nie jestem przekonany, że to jest właściwe
rozwiązanie.
Można spróbować jakoś z tego skorzystać:
compiz-animation.h:#define ANIMATION_ABIVERSION 20081221
compiz-core.h:#define CORE_ABIVERSION 20090619
compiz-cube.h:#define CUBE_ABIVERSION 20080424
compiz-mousepoll.h:#define MOUSEPOLL_ABIVERSION 20080116
compiz-scale.h:#define SCALE_ABIVERSION 20081007
compiz-text.h:#define TEXT_ABIVERSION 20090103

To są rzeczy, które są tak naprawdę sprawdzane.

Warto się babrać?