grub2 - regenerate menu.cfg przy upgrade kernel - po co to ?

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pon, 8 Mar 2010, 20:33:26 CET

2010/3/8 Daniel Dawid Majewski <light-i w o2.pl>:
> Właśnie się pozbyłem przy okazji ostatniego upgrade mojego starannie dopieszczonego /boot/grub/grubcfg Pytanie - kto
> taki był "mundry" i naszykował niemiłą niespodziankę ? Przecież de facto ten plik nie wymaga żadnych zmian, grub to nie
> lilo z jego ograniczeniami...

W konfiguracji możesz sobie wyłączyć regenerację albo dodać swoje
dopieszczenia. Ja tam lubię, jak po instalacji drugiego kernela
pojawiają mi się dwie opcje w menu, a nie jedna. (Hint: symlinki w
/boot to właśnie obejście na LILO).

--
Patryk Zawadzki