grub2 - regenerate grub.cfg przy upgrade kernel - po co to ?

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pon, 8 Mar 2010, 20:47:03 CET

2010/3/8 Arkadiusz Miskiewicz <arekm w maven.pl>:
> Też mnie to dobija - wywalone.

$ sudo grep vmlinuz /boot/grub/grub.cfg
	linux	/boot/vmlinuz-2.6.32.8-2 root=/dev/vg-meaw/root ro  quiet
	linux	/boot/vmlinuz-2.6.32.1_vanilla-1 root=/dev/vg-meaw/root ro  quiet
	linux	/boot/vmlinuz-vanilla root=/dev/vg-meaw/root ro  quiet

Jak to ma działać bez regeneracji? I kto przyjedzie mojej kobiecie
zainstalować ubuntu, żeby nie musiała robić "sudo update-grub" po
każdej aktualizacji (którą, o ironio, obsługuje myszką)?

--
Patryk Zawadzki