Potrzebuję pomocy w poprawnym dokończeniu speca dla amaroka

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Wto, 16 Mar 2010, 19:45:23 CET

Próbuję właśnie zrobić speca dla nowego amaroka 2.3.0 na podstawie speca dla
wersji 2.2.2.90 (-r DEVEL). Paczka mi się buduje i działa po instalacji, ale
zostają mi niespakietowane pliki lokale. Rzecz w tym, że są to pliki np. dla
programu amarokpkg, a nie samego amaroka. Właściwie nigdy nie miałem
potrzeby paczkowania czegoś takiego i po prostu nie wiem, jak sobie z tym
poradzić. Czy ktoś mógłby mi pomóc? Speca w obecnej wersji wrzuciłem do cvs-
a (-r DEVEL), a lista niespakietowanyh plików spełnia poniższe wzorce:

/usr/share/locale/*/LC_MESSAGES/amarok_scriptengine_qscript.mo
/usr/share/locale/*/LC_MESSAGES/amarokcollectionscanner_qt.mo
/usr/share/locale/*/LC_MESSAGES/amarokpkg.mo